Luottamusmiesvaalit 2021

JHL 873 ry Luottamusmiesvaalit käydään ajalla 20. - 27.9.2021

Mikäli olet JHL 873 ry äänivaltainen jäsen olet saanut äänestyslinkin sähköpostiisi.

Alakohtainen - aikuisten mielenterveys-, päihde- ja sosiaalipalvelut sekä lasten, nuorten ja perheiden palvelut, vammaisten palvelut - luottamusmiesehdokkaat ovat;

Sasu Saastamoinen Alakohtainen luottamusmies (Sosiaalialan ammattilaiset) keväästä 2021 Sekä JHL 873 hallituksen jäsen Olen 58-vuotias neljän lapsen perheenisä Hyvinkäältä. Työskentelen Tuusulan Perhetukikeskuksessa Kotorannassa ohjaajana. Viimeisimmältä koulutukseltani olen Sosionomi AMK. Pitkällä sekä rikkaalla työurallani olen työskennellyt lasten, nuorten, aikuisten sekä perheiden kanssa. Työotteenani pidän perhekeskeisen työskentelytavan niin, että itse ihminen mahtuu aina keskiöön. Työssäni ja luottamustoimissa olen menossa kohti tasa-arvoisempaa sekä reilumpaa työkulttuuria, jotta itsekin jaksaisin innostua työnjälkeen myös vapaa-aikaani viettämään
Pasi Solonen Olen 51-vuotias syntyperäinen järvenpääläinen luontoihminen. Perheeseeni kuuluu kaksi teini-ikäistä lasta, joista toinen asuu luonani, sekä koira. Hyvinvointi, yhdenvertaisuus ja osallisuus ovat minulle tärkeitä asioita. Työskentelen Keski-Uudenmaan Sote kuntayhtymässä Mäntsälässä sosiaalisessa kuntoutuksessa, kuntouttavan työtoiminnan, mielenterveys-, ja päihdekuntoutujien päivätoiminnan ohjaajana sekä tuetun työn ohjaajana. Koulutukseltani olen lähihoitaja mielenterveys- ja päihdetyön osaamisalalta. Olen suorittanut kuntoutus-, tuki- ja ohjauspalveluiden erikoisammattitutkinnon ja olen valmistunut työvalmentajaksi keväällä 2021. Toimin järjestötehtävissä JHL 873 ry hallituksessa ja olen aktiivinen hallituksen jäsenenä sekä vastuutehtävissä. Tällä hetkellä opiskelen työni ohella Jyväskylän avoimessa yliopistossa psykologian perusopintoja. Keski-uudenmaan alue ja KeuSoten organisaatio ovat minulle erittäin tuttuja ja toimin luontevasti yhteistyössä eri ihmisten sekä organisaatioiden kanssa. Luottamustehtävissä tuon oman kokemukseni, tietoni ja näkemykseni mukaan siinä missä sitä milloinkin tarvitaan.

lue lisää minusta www.pasisolonen.fi